Integraal overgenomen nieuwsbrief van de Golfhorst BV n.a.v. de persconferentie van 13 oktober 2020

15.10.2020 > Beste leden, zoals jullie dinsdagavond 13 oktober gehoord hebben, is er weer een aantal extra maatregelen genomen door het kabinet om het coronavirus tegen te kunnen houden. Voor ons als golfbaan houdt dit onder meer in dat we geen eten en drinken mogen verzorgen in ons clubhuis en dat de geplande evenementen niet door kunnen gaan.

Gelukkig mogen er een hoop dingen wel:

• De golfbaan blijft gewoon open, dus jullie kunnen zoals gebruikelijk reserveren en spelen (let op: reserveren en melden vooraf is verplicht voor zowel de CC als de Americabaan!).
  • De wedstrijden van de vereniging zullen niet doorgaan, maar jullie kunnen je wel gewoon inschrijven om op deze dagen te spelen op de voor wedstrijden gereserveerde tijden. Dit kan zoals gewoonlijk via E-Golf4U; de vereniging maakt dan de flight-indeling.  Er is géén shotgun op de Americabaan; voor de vrijdagwedstrijd geldt een maximum van 24 deelnemers.
  • We hebben een speciaal takeaway- en bezorgmenu gemaakt, zodat jullie bij vertrek en in de baan warme en koude drankjes, broodjes, tosti’s etc. kunnen bestellen.
  • De toiletten in het clubhuis en de lockers zijn open vanaf 8.00 uur tot ca. 17.00 uur.

We hopen jullie ook de komende weken weer gewoon te mogen begroeten en wensen jullie heel veel golfplezier op Golfbaan de Golfhorst!

Houd je aan de maatregelen en blijf gezond!

Team de Golfhorst BV