Afscheid Dick Rootert, Mister Golfhorst

22.09.2021 > Dinsdag 21 september was er op uitnodiging van Dick Rootert een lunchbijeenkomst op de Golfhorst. Dick nam graag op informele wijze afscheid als directeur van Bodemzorg Limburg. De exploitanten Harrie en Hendrik Swinkels en Derk en Merieke waren uitgenodigd en namens de vereniging Fried Hoeijmakers en Jan Buskes. Ook Geertje, jarenlang de secretaresse van Dick, was bij de lunch aanwezig.

Jan bedankte Dick voor zijn steun en zijn betrokkenheid bij de Golfhorst, namens de vereniging. De Golfhorst heeft 18 jaar lang met hem samengewerkt en heeft hem ervaren als een zeer loyale directeur van verhuurder Bodemzorg Limburg. In goede, maar zeker ook in slechte tijden.

Als aandenken aan de vereniging en als dank overhandigde Jan hem een bronzen beeld van “de golfer”. Dick was er zichtbaar door verguld.

Derk bedankte namens de exploitanten voor de samenwerking en verleende hem de eretitel “Mister Golfhorst”. Een zeer treffende typering. Zolang de gebroeders Swinkels de exploitatie van de Golfhorst verzorgen, is Dick uitgenodigd om vrij te spelen.

Jan Buskes, voorzitter