Beleidsplan ‘Vitaal en Sportief’

12.02.2019 > Golfvereniging Golfhorst ziet de toekomst zonnig en vol goede moed tegemoet. Zij heeft namelijk ook heel veel bijzondere en essentiële zaken die haar uniek maken en kansen bieden voor een vitale en gezonde toekomst.

We denken dan aan:

• de unieke sfeer, met de befaamde gezelligheid en laagdrempeligheid en loyaliteit;
  • de vele activiteiten en wedstrijden die worden georganiseerd door vele vrijwilligers;
  • de uitdagende 18-holes golfbaan met prachtige waterpartijen en uitdagende hoogteverschillen;
  • de prachtige 9-holes par-3 Americabaan die zowel voor de beginnende speler de mogelijkheid biedt om het golfspel onder de knie te krijgen, als juist voor de oudere speler om de golfsport te blijven beoefenen.

Om alle uitdagingen voor de komende jaren op te pakken heeft het bestuur besloten om zaken niet ad hoc op te pakken zodra deze op ons pad komen, maar om pro-actief – samen met onze leden – ervoor te zorgen dat onze vereniging gezond en springlevend blijft. In het beleidsplan ‘Vitaal en Sportief’ zet het bestuur de stappen uiteen die zij de komende jaren samen met de leden, de BV en de golfschool wil zetten.

Vitaal en Sportief: vitaal omdat we blijven zorgen voor al onze leden, van alle leeftijden en met alle behoeften. Sportief, omdat we ervan overtuigd zijn dat golf een supermooie sport is die leuk en gezond is voor iedereen en we al onze leden open en eerlijk willen vertegenwoordigen.

Het volledige beleidsplan, dat gepresenteerd is tijdens de ALV op dinsdag 29 januari jl., kun je inzien onder de tab ‘Ledeninfo’. Inloggen op de pdf ‘Vitaal en Sportief’ kan met het bekende wachtwoord.

Namens het bestuur, Marco Van de Voort