Clubblad Golfhorst Winter 2019 ligt voor je klaar!

10.12.2019 > Zoals bekend, brengen we aan het einde van dit jaar weer een gedrukte versie van ons clubblad uit. Vanaf vandaag, 10 december, ligt er een nieuw exemplaar op een tafel in het clubhuis voor je klaar. De pr-commissie heeft er zoals altijd weer een prachtig blad van gemaakt met lezenswaardige artikelen, weetjes en foto’s. Vanwege de hoge portokosten hebben we besloten het clubblad niet meer per post te versturen.

Het blad is  t.z.t. ook digitaal beschikbaar op de site van de vereniging: www.golfvereniginggolfhorst.nl, onder het kopje pr-commissie. Of klik hier: Golfhorst Winter 2019

Deze keer vragen we speciaal aandacht voor een korte enquête die in het blad op pagina 5 is afgedrukt. We willen namelijk graag weten of het (digitale) blad veel gelezen wordt en of de artikelen aanspreken. Als je zelf ideeën hebt over zaken die je mist of voor eventuele veranderingen, kan je die natuurlijk vermelden.

Het Bestuur