Beste leden van Golfvereniging Golfhorst

02.01.2021 > 2020, een groot kruis erachter

2020 was een bizar jaar. Ieder van ons heeft daar zijn eigen vervelende, maar vast ook mooie herinneringen aan. Voor de golfvereniging was 2020 natuurlijk ook een bijzonder jaar. Weinig toernooien, minder wedstrijden, vaak in aangepaste vorm, zoals flights van 2, geen shotgun enz. Gelukkig hebben we het traditionele oliebollentoernooi wel kunnen spelen en ondanks de aanpassingen was er een grote opkomst.

Graag wil ik jullie, alle leden van de vereniging, bedanken voor je loyale houding ten opzichte van de Golfhorst. Iedereen toonde begrip voor aanpassingen die moesten worden gemaakt.

Ook dank en complimenten aan de mensen van de horeca en de receptie voor de inspanningen in dit ook voor hun frustrerende jaar.

2021, positieve vooruitzichten

In het afgelopen jaar zijn we al aangenaam verrast door de verharding van de paden rond de berg op de grote baan. Een prachtige verbetering en een boost voor de baan.

Minstens zo belangrijk was de aankondiging in november dat de gebroeders Swinkels de exploitatieovereenkomst met Bodemzorg Limburg tussentijds met 5 jaar hebben verlengd. Tegelijkertijd hebben zij toegezegd dat er medio 2021 een fairwayberegening zal worden aangelegd op de grote baan en op de Americabaan. De greenkeepers gaan ook extra gras zaaien en bemesten. De verwachting is dat de fairways hierdoor structureel zullen verbeteren. Een forse investering die mooie vooruitzichten biedt aan de leden van onze vereniging.

Blijf gezond

Mede namens Marian, Frans, Jos, René en Sjef wens ik alle leden en hun familie en vrienden een gelukkig, gezond en sportief 2021.

Tot ziens op de Golfhorst.

Namens het bestuur, Jan Buskes, voorzitter

Met dank aan onze sponsors: