Early Bird-Toernooi: na regen komt zonneschijn…

06.06.2022 > Nadat de regen op pinksterzondag met bakken uit de hemel viel, was het vandaag, tweede pinksterdag aardig weer, aanvankelijk fris in de vroege morgen, maar gelukkkig bleef het verder droog, terwijl elders in onze provincie nog een flinke bui viel! Het was een prachtige ochtend, en was het genieten voor de 25 deelnemers aan dit traditionele Early Bird-Toernooi. De golfbaan lag er mooi verzorgd bij en iedereen was blij dat de weergoden ditmaal de spelers goedgezind waren.

Tegen negenen werden er broodjes en koffie of thee rondgebracht op de baan (met dank aan Toin), en na afloop was er een lekkere kop aspergesoep met broodstengels.

De winnaars van het toernooi zijn geworden: Anita Driessen-Muijres (41), Gerald Driessen (38) en Ben Metsemakers (38). Louis Gommans won het paraplu-spel.

Zij ontvingen ieder een prachtige prijs, afhankelijk van haar of zijn prestatie: o.m. een pakketje mooie verse asperges met een flesje wijn of een potje met heerlijke nootjes. Andere prijsjes waren er voor de (second-)nearys.

Dank aan de organisatie, de GV, de BV en de catering, voor deze gezellige, sportieve dag!

Enkele foto’s van het toernooi met dank aan Leny

Dank aan onze sponsoren: