Geef je nu al op voor het gezellige oliebollentoernooi!

27.11.2018 > Op zaterdag 29 december sluiten we het golfjaar af met het traditionele oliebollentoernooi. Dit gezellige toernooi is voor alle leden van de grote baan èn leden van de Americabaan (leden van de Americabaan hoeven voor deze wedstrijd geen greenfee te betalen!). Om 09.30 uur is de ontvangst met koffie en Limburgse vlaai.

Om 10.40 uur volgt de wedstrijdbriefing; om 11.00 uur gevolgd door de shotgun-start. Bij voldoende deelname (>80) worden alle 27 holes van onze baan gebruikt. De wedstrijdvorm blijft nog een verrassing.

Leden van de vereniging betalen bij deelname € 12,50 en krijgen daarvoor koffie met vlaai bij binnenkomst, een warm drankje in de baan, koffie/warme chocomel, en na afloop oliebollen en 2 consumptiebonnen.

Inschrijven (via E-Golf4U) en betalen is mogelijk tot donderdag 27 december 12.00 uur i.v.m. bestellingen. De inschrijving is pas definitief na ontvangst van je betaling op rekeningnummer: NL 52 RABO 01236 599 57 onder vermelding van je lidcode.

Registratieleden betalen € 40,00 voor het gehele pakket. Voor hen geldt: € 12,50 overmaken op bovenstaand rekeningnummer en bij binnenkomst € 27,50 greenfee betalen aan de balie van de receptie van de Golfhorst BV.

.