Gezelligheid en hoge scores troef op slottoernooi

04.11.2018 > Met tachtig deelnemers is het slottoernooi op 3 november ruim volgeboekt. Het inschrijfgeld is gehalveerd naar € 12,50, waarvoor koffie met vlaai, baancatering, bitterballen en friet met een consumptie. Eigenlijk een compleet verzorgde dag voor geen geld.

Desirée Adank en Sjef Claessens hebben de organisatie goed in handen. Om half elf is de briefing: shotgun, Texas Scramble en voor elke speler 7 keer de eerste afslag, de rest is bekend. Het onvermijdelijke extra spelletje bestaat vandaag uit het chippen van drie balletjes naar een regenton op 50 meter afstand op de driving range. En zowaar één balletje belandt erin vandaag.

Kenmerkend voor dit toernooi zijn de gezelligheid en de hoge scores (de winnaars behalen 52 Stablefordpunten!). Onderweg gaan de jassen uit, de Indian summer heeft ook bij ons haar intrede gedaan, want aan de (verlengde) zomer schijnt maar geen einde te komen.

We zijn blij dat we weer mee hebben kunnen doen en chapeau voor de vereniging dat er weer zo’n mooie afsluiting heeft kunnen plaatsvinden.

Joep Jansma, pr-commissie

(Foto Jan Buskes: ‘Slotakkoord van het slottoernooi!’)