Golflessen gesponsord door de vereniging

25.04.2019 > Vandaag hebben alle leden met de bij ons bekende e-mailadressen een nieuwsbrief ontvangen over de sponsoring van golflessen door onze golfvereniging. Er zijn in overleg met de golfschool twee aantrekkelijke aanbiedingen uitgekomen.

De eerste aanbieding betreft een groepstraining: je krijgt 4 lessen in groepjes van 4 tot 6 personen. Daarnaast krijgt iedere deelnemer een privéles van 25 minuten voor een zelf te kiezen onderdeel waar je wel wat extra hulp bij kunt gebruiken. Met een bijdrage van de vereniging kun je al vanaf 60 euro gaan werken aan een verbetering van je spel. Heb je al een groepje van 4 tot 6 personen? Dan kan de “captain” jullie inschrijven via de lesagenda van de Golfschool op de site van de Golfhorst, net zoals bij andere groepslessen.

Ben je alleen of met z’n 2-en, meld dit dan bij Remo, samen met jullie voorkeursdagen. Hij gaat dan proberen een groepje samen te stellen of kijkt bij wie je kunt aansluiten. Heb je vragen, ook over het inschrijven, meld je dan bij Remo: info@rkgolf.nl of 06-81280802

Een tweede mogelijkheid om je spelniveau te verbeteren zijn de zogeheten combi-lessen. De bedoeling is dat er dit jaar 2 keer op alle wedstrijddagen combi-lessen worden georganiseerd, dus 10 in totaal. Iedereen kan meedoen voor € 5 p.p. en de rest van de kosten wordt wederom door de vereniging betaald. Leerzaam en gezellig. Houd de site, E-Golf4U en het prikbord in de gaten. Daar kondigen we deze combilessen aan!

PS: De volledige tekst van de nieuwsbrief kun je lezen op onze website onder ‘Ledeninfo’. Inloggen kan met het eerder verstrekte wachtwoord.