Inschrijven clubkampioenschap tikkie-anders vóór 5 juli

30.06.2020 > Op zaterdag 11 en zondag 12 juli vinden de strokeplay-kampioenschappen plaats. Bij deze onderlinge wedstrijd gaat het erom wie zich binnen onze vereniging clubkampioen(e) 2020 mag noemen. Dit jaar wordt er ook gestreden om de titel Clubkampioen(e) Netto Strokeplay Senioren en ook dit jaar is er een kampioenswedstrijd op de Americabaan.

Categorieën:

Clubkampioenschap Strokeplay cat. A: staat open voor alle leden, ongeacht leeftijd en handicap en zij spelen voor de titel clubkampioen(e). Zij spelen op zaterdag 36 holes en op de finalezondag 18 holes strokeplay op de grote baan.

Clubkampioenschap Strokeplay Senioren: staat open voor alle leden die op 1 juli 55 jaar of ouder zijn, ongeacht handicap en strijden voor de titel Senior-clubkampioen(e). Zij spelen op beide dagen 18 holes strokeplay.

Clubkampioenschap Strokeplay Americabaan: staat open voor alle leden, ongeacht leeftijd en handicap en zij spelen gezamenlijk voor de titel Americabaankampioen(e). Zij spelen op de zaterdag 18 holes en op de zondag 9 holes strokeplay met hcp-verrekening. Diegene met de minste slagen na hcp-verrekening is winnaar/winnares.

(Wanneer er zich bij een van de categorieën A of Senioren minder dan 8 deelnemers/sters hebben ingeschreven, worden categorieën samengevoegd en speelt men op beide dagen 18 holes grote baan!)

Prijzen

Er zijn in elke categorie meerdere prijzen te verdienen en de winnaars/winnaressen Strokeplay A en Senioren krijgen een vermelding op de ‘Wall of Fame’ en een uitnodiging deel te nemen aan de Limburg Trofee. Daarnaast krijgen de strokeplay-kampioen heren en dame beiden een persoonlijke parkeerplek.

Extra titels en prijzen

Dit jaar hebben we bij de categorie Senioren een extra prijs voor diegenen die met hcp-verrekening het laagste scoren, en mogen zich Clubkampioen(e) Netto Strokeplay Senioren noemen. Bij de Strokeplay Americabaan is er een extra prijs voor diegene met het minst aantal slagen zonder hcp-verrekening.

Eten na afloop

Op zondag, na afloop van de wedstrijden, is er een gezellig etentje (afhankelijk van eventuele corona-aanpassingen), waarvoor elke deelnemer/ster automatisch is uitgenodigd. Hierdoor bedraagt de inschrijving aan de clubkampioenschappen voor alle categorieën € 10,- De meerkosten worden door de vereniging bijgelegd.

Laten we er met z’n allen een grote happening van maken en doe mee en schrijf meteen in via E-Golf4U.nl en blok alvast 11 en 12 juli in je agenda! I.v.m. de coronamaatregelen kunnen er max. 100 deelnemen en is het onmogelijk partners te laten deelnemen aan dit etentje. Wij hopen op een grote opkomst.

Namens de wedstrijdcommissie,

Leo (LT) van de Laak (wedstrijdleider stroke- en matchplay)