Inschrijving strokeplay-kampioenschappen (clubkampioenschappen 2022) geopend vanaf 26 mei

24.05.2022 > Op zaterdag 9 en zondag 10 juli vinden de jaarlijkse strokeplay-kampioenschappen plaats. Aan het eind van de wedstrijden is duidelijk wie zich binnen onze vereniging clubkampioen dames en heren 2022 mag noemen. Dit jaar ook met een kampioenswedstrijd 2x 18 holes op de Americabaan.

Elk jaar is het strokeplay-kampioenschap bij de dames en heren één van de hoogtepunten van onze vereniging. Twee dagen golf met als afsluiting een gezellig etentje, waarbij de vereniging een bijdrage levert in de kosten. Het wordt voor iedereen een sportieve maar vooral leuke strijd. Dus kies bij de inschrijving de categorie die het beste bij jou past!

Prijzen

Er zijn in elke categorie meerdere prijzen te verdienen. De winnaars strokeplay A en senioren (grote baan) krijgen daarnaast een vermelding op de ‘Wall of Fame’ en een uitnodiging om deel te nemen aan de Limburgse Golf Kampioenschappen (LGK). Daarnaast krijgen de strokeplay-kampioen(e) heren en dames het gehele jaar beiden een persoonlijke parkeerplek.

Happening

Laten we er met z’n allen een mooie happening van maken; doe mee en schrijf je meteen in (vanaf 26 mei a.s.) via E-Golf4U.nl en blok alvast beide dagen (9 en 10 juli) in je agenda.

Wij hopen op een grote opkomst!

Het inschrijfgeld bedraagt € 15,00 en dient te worden overgemaakt op de rekening van Golfvereniging Golfhorst NL52 RABO 0123 6599 57 o.v.v. je lidmaatschapscode.

Namens de wedstrijdcommissie, Sjef Claessens

Met dank aan onze sponsoren: