Limburgse Golfkampioenschappen 2020-2021

06.10.2021 > Onze hartelijke gelukwensen aan het team van de Golfhorst! Het TEAM van de Golfhorst, bestaande uit Arno van den Heuvel,  Anita van den Heuvel, Hermine Titulaer, Ruud Vermeer, Marc Bovee en Rob Janssens, is zondag 3 oktober 2021 bij de Limburgse Golfkampioenschappen (LGK) die op de Golfhorst werden gehouden, als 2e geëindigd, achter het team van Hoenshuis. In het team van Hoenshuis speelde de huidige directeur van Bodemzorg Limburg mee, Sven Jacobs. Hij werd teamkampioen op zijn “eigen” baan!

De winnaar van het strokeplaykampioenschap speelde een ronde van 73 slagen. “Onze” Marc Bovee eindigde met 74 slagen op een gedeelde 2e plaats. Gefeliciteerd.

Mede dankzij de inspanningen van een groot aantal vrijwilligers van onze vereniging is deze dag organisatorisch vlekkeloos verlopen. Grote waardering was er ook voor de greenkeepers die in de aanloop naar het toernooi voortreffelijk werk hebben verricht.

Alle uitslagen, ook de individuele, en een verslag opgeleukt met foto’s tref je binnenkort aan op de website van het LGK. www.limburgsegolfkampioenschappen.nl

Namens het bestuur, Jan Buskes, voorzitter

Klik ook hier voor de fotoreportage.

Met dank aan AP.