Matchplaykampioenschappen 2021

22.09.2021 > Zondag 19 september 2021 werden de matchplaykampioenschappen van onze vereniging gehouden. Uit de oorspronkelijk 59 deelnemers zijn de afgelopen maanden 9 spelers afgevallen door onder meer blessures. Uiteindelijk verschenen zondagmorgen de finalisten en de halve finalisten aan de start. Zij werden vanaf 10.30 uur voorgegaan door 4 flights van 4 die de spelvorm “Scottish Greensome” speelden.

Deze groep bestond uit afvallers van het matchplaykampioenschap van dit jaar. Dus 28 leden van de 50 overgebleven spelers waren op de finaledag aanwezig. Dat is een mooi aantal spelers op een prachtige zonovergoten dag. Na de wedstrijden was het terras, onder het genot van drank, frites en bitterballen (van de vereniging), nog lang gezellig vol!

Oproep, nu al, zorg ervoor dat je tijdig inschrijft voor de matchplaykampioenschappen 2022!

De uitslagen:

Heren A                            Dames A                           Heren 50+

(12 deelnemers)               (10 deelnemers)                (37 deelnemers)

1. Frank van Vuuren         1. Hermine Titulaer            1. Harrie Rongen

2. Paul van Zon                 2. Anita van den Heuvel    2. Ted Heijnen

3. Marco Van de Voort       3. Renée Backus               3. Ger Geurts

4. Bart Kersten                   4. Marian Kuenen             4. Leo (LT) van de Laak

Leo bedankt

Leo (LT) van de Laak heeft de Strokeplay- en de Matchplaykampioenschappen de afgelopen 3 jaar op voortreffelijke en op zijn eigen enthousiaste manier georganiseerd. Vanzelfsprekend werden hem de nodige loftuitingen toegezwaaid en werd hij daarvoor bedankt. Vanaf volgend jaar wil hij het organisatiestokje graag overdragen.

Jan Buskes

PS: Klik hier voor de fotoreportage.