Nieuw magazine van de Stichting Samenwerkende Limburgse Golfverenigingen

16.07.2019 > AL jaren bestaat er een overleg tussen de (meeste) Limburgse Golfverenigingen. Een belangrijk en zichtbaar resultaat is de jaarlijkse onderlinge wedstrijd, Limburg Golf Trophy, sinds een paar jaar herdoopt tot Limburgs Golf Kampioenschap. De laatste paar jaar is het overleg intensiever geworden. Zo werden, mede met ondersteuning door de NGF, thema’s besproken zoals ledenwerving en ledenbehoud, diverse vormen van lidmaatschap, jeugdgolf, en dergelijke.

Vorig jaar is dit overleg geformaliseerd door de oprichting van de Stichting Samenwerkende Limburgse Golfverenigingen (SSLG).

Als u hier klikt ziet u het eerste nummer van het informatie blad dat deze Stichting uitgeeft. Van harte aanbevolen ter lezing!

Naast een historisch overzicht van de Limburg Golf Trophy en een visie voor de komende 10 jaar, bevat dit nummer ook interessante artikelen over bijv. Golf en Kunst en het Reglement voor de komende Limburgs Golf Kampioenschap dat op 6 oktober wordt gehouden op de Golfbaan Hoensbroek in Voerendaal.

Namens de redactie, Aart Polderman