Traditioneel oliebollentoernooi wederom groot succes

31.12.2019  > Zaterdag 28 december speelden 120 golfers mee bij het traditionele oliebollentoernooi. Door de superslimme indeling van Marco speelden we in teams van drie en flights van 4 en daardoor kunnen er 120 personen tegelijk op onze 27 holes terecht en is bovendien een mooie competitie tussen de teams mogelijk. Snapt u dit niet? Kom dan volgend jaar meespelen, dan wordt het wel duidelijk en superleuk!

Het weer was buitengewoon mooi, fris, maar geen wind en volop zon. In de baan werden we getrakteerd op warme chocolademelk en na afloop op oliebollen met bijbehorende consumpties.

Bij de prijsuitreiking waren weer mooie prijzen beschikbaar. Hulde en dank aan Marco, Han, Marian en Kitty voor de prima organisatie.

Omdat er dit jaar geen nieuwjaarsreceptie is, werden we toegesproken door Hendrik Swinkels en Jan Buskes. Naast de beste wensen voor een voorspoedig 2020 dankte Hendrik ieder die een warm hart  voor de Golfhorst heeft, in het bijzonder het bestuur en de vrijwilligers, en het personeel van de horeca, die vandaag zo prima voor ons gezorgd heeft. Ondertussen werden de glazen bubbles al rondgebracht.

Jan memoreerde nog een aantal hoogtepunten van het afgelopen jaar met een korte vooruitblik op 2020. De enquête Players 1st heeft een mooie respons gehad van 48%. Tijdens de ledenvergadering worden de resultaten besproken. Het aantal leden is dit jaar gestegen van 550 naar 600!! De communicatie met de leden heeft extra aandacht gehad: naast facebook, website, nieuwsbrieven nu ook posters en één digitaal en één geprint clubblad. De laatste ligt bij de uitgang, meenemen!! (en de enquête invullen!!).

De deelname aan grote toernooien was afgelopen jaar heel goed, deelname aan strokeplay- en matchplay kampioenschappen hopelijk volgend jaar nog beter. Komend jaar wordt het Limburgs Golf Kampioenschap 4 oktober op de Golfhorst gehouden. Tot slot bedankt Jan nog iedereen die zich op welke manier dan ook heeft ingezet voor de vereniging en brengt hij een toost uit op een gelukkig en gezond 2020 en op een mooie toekomst voor de Golfhorst.

Aart Polderman

Klik hier voor de sfeervolle fotoreportage van Aart Polderman! (met dank!)