Piet Tacken: Vrijwilliger van het Jaar! (update)

14.10.2018 > Tijdens de vrijwilligersdag van zaterdag 13 oktober is Piet Tacken benoemd tot Vrijwilliger van het Jaar 2018 vanwege zijn verdiensten voor de vereniging. Voorzitter Jan Buskes: ‘Piet Tacken is een man die zich jarenlang met hart en ziel heeft ingezet voor de vereniging. Dat deed hij als lid van de regel- en handicapcommissie, maar ook op andere fronten. Hij geeft graag gevraagd en ongevraagd advies. Een waardering van de vereniging voor zijn hele oeuvre!’

Na ontvangst in het clubhuis die morgen, begonnen zo’n 35 vrijwilligers om 13.00 uur aan een rondje golf, onder het genot van een warm herfstzonnetje met een temperatuur die opliep tot wel 28 graden. Na 18 holes gelopen te hebben, was iedereen rond 17.45 uur weer binnen om te genieten van een drankje en een bitterbal op het zonovergoten terras. De partners arriveerden intussen, en binnen waren de ronde tafels al chique gedekt, waarna een fantastisch diner volgde. Er werd nog lang nagepraat onder het genot van een drankje op deze mooie warme herfstavond. Chapeau voor Ton Daamen en zijn medewerkers voor de uitstekende culinaire verzorging!

Voor de fotoreportage: klik hier!

(met dank aan Aart en Jacques)