Slotdag matchplay-kampioenschappen 19 september

18.08.2021 > De inschrijving voor de slotdag van de matchplay-kampioenschappen is geopend in E-Golf4U. Liefst 63 personen hebben zich dit jaar ingeschreven voor de matchplay-wedstrijden. Op dit moment worden de kwart en halve finales gespeeld. Op zondag 19 september vinden de finalewedstrijden plaats. In elke categorie wordt gespeeld voor de plaatsen 1 t/m 4. Naast de 12 finalisten willen we die dag graag alle deelnemers van dit jaar uitnodigen voor een leuke alternatieve matchplay-koppelwedstrijd in de vorm van Scottisch Greensome.

Doe mee! Je speelt samen met je partner een matchplay-wedstrijd tegen een ander team. Een flight bestaat uit vier personen.

Zoals gezegd, we hopen dat we op 19 september iedereen terugzien die aan de matchplay-kampioenschappen heeft deelgenomen. De inschrijving is gratis. Er wordt gezorgd voor mooie prijzen en jullie worden voorzien van een drankje en een hapje.

Voor verdere bijzonderheden en inschrijving zie https://golfhorst.e-golf4u.nl/leden/website

De ‘laatste’ 4 van elke categorie (de halve finalisten) hoeven zich voor deze dag niet in te schrijven.

De inschrijving sluit 15 september a.s. en de starttijden staan 18 september op de website.

Namens de wedstrijdcommissie, Leo (LT) van de Laak (wedstrijdleider matchplay)

Met dank aan onze sponsors: