Slottoernooi seizoen 2021

07.11.2021 > Het is zaterdagmorgen 9.30 uur als de eerste deelnemers aan het slottoernooi van het seizoen 2021 langzaam binnen druppelen. De koffie en vlaai zijn al door Merieke en haar team klaar gezet en de prijzen staan al uitgestald. De organisatie had voor een prettig, droog en niet te koud najaarsweertje gekozen en  in overleg met het kabinet besloten dat de covid-test voor buitensporten niet nodig was. Ergo, afstand houden, niet zoenen en handen wassen was het credo voor deze dag.

In totaal maakten 19 teams van 2 golfers hun opwachting en stonden na de speluitleg van Rinus te popelen om de baan in te gaan. De gekozen spelvorm, Texas Scramle (75%) was misschien niet voor iedereen een geslaagde keuze maar bleek in elk geval voor de aanwezige deelnemers geen belemmering. Aangezien onze vaste fotograaf Aart, helaas deze dag niet aanwezig kon zijn had de organisatie gekozen voor een mobiele fotosessie uitgevoerd door onze marshal van de dag, Ben.

Uiteindelijk bleek dat fotograferen toch wel een dingetje want hoewel Ben zijn uiterste best deed, bleek de organisatie zelf dit aspect van zo’n slotdag niet helemaal in de vingers te hebben. Aan het einde van deze uiterst geslaagde dag werd helaas vergeten de door Cees uitgereikte prijzen met de daarbij behorende prijswinnaars op de foto te zetten.

Aangezien we deze uitslag toch voor het nageslacht willen bewaren zijn hier de uitslagen:

1e plaats: Ernest Keulers/Maurice Hendriks

2e plaats: Marco Van de Voort/ Geert van Ewijk

3e plaats: Paul van Meijel/ Fred Jacobs

Longest: Heren   Ernest Keulers

Dames: Monique Janssens-Bouten

Second Neary: Heren   Freek Boele

Dames: Annette Mertens

Neary: Heren Rob Janssens

Bij de dames wist helaas geen van de dames de bal op de green van de 18e hole te slaan. Aangezien we ook hier een prijs voor hadden klaarliggen, werd besloten deze te verloten en de gelukkige winnaar was: Desiree Adank.

Voor deze alleszins geslaagde afsluiting van het seizoen 2021 willen we als organisatie toch een woord van dank uitspreken naar iedereen die zo’n dag mogelijk maakt inclusief de sponsoren Meteor Golf uit Weert en Jumbo Golf uit Veghel.

GvE

Fotoreportage!