Veel coronamaatregelen versoepeld per 1 juli

30.06.2020 > Beste leden, vanaf 1 juli worden veel coronamaatregelen versoepeld, anderhalve meter afstand houden blijft de norm. Verder moeten we de handen blijven wassen, zoveel mogelijk thuis blijven werken en drukke plekken vermijden. Wie klachten heeft, moet thuis blijven en zich laten testen.

Op de Golfhorst behouden wij in het clubhuis de eenrichting looproute en ook het reserveren van starttijden blijft noodzakelijk zowel voor de 18 holes baan als de Americabaan!

• Flights van 4 zijn weer toegestaan, dit betekent ook dat we weer flights  gaan doorlaten! Laat de flight achter u door indien uw flight het speeltempo niet kan volgen van de flight voor u (of indien er een hole voor u vrij is), zo voorkomt u frustratie bij u en een ander en kunt u gewoon verder spelen.
  • De harken zijn teruggeplaatst in de baan en wij verzoeken u de bunkers weer aan te harken!
  • Twee personen in golfbuggy is weer toegestaan, een mondkapje wordt geadviseerd wanneer mensen niet tot hetzelfde huishouden behoren.
  • De kleedruimte en douches zijn weer open voor gebruik.

Wij blijven op uw medewerking rekenen.

Team de Golfhorst