Verruiming golf-mogelijkheden vanaf zaterdag 6 maart

03.03.2021 > Beste leden, zoals jullie hebben kunnen lezen, mogen we binnenkort (zaterdag 6 maart) weer met meer dan 2 spelers in een flight de baan in. Golfhorst BV is hierover met de gemeente Horst aan de Maas in gesprek gegaan en de gemeente heeft toestemming verleend. Er gelden echter strikte voorwaarden, waaronder dat er geen wedstrijden gespeeld mogen worden!

In overleg met de BV heeft het bestuur daarom besloten dat het in ieder geval van zaterdag 6 maart tot en met maandag 15 maart niet mogelijk is om op de gebruikelijke wijze via E-Golf4U aan te melden voor wedstrijden. Uiteraard kan je wel zelf een starttijd boeken.

Wij realiseren ons dat dit voor leden die geregeld aan wedstrijden deelnemen een minder leuke boodschap kan zijn. Maar, we mogen blij zijn dat er weer iets meer mag!

Ons advies is: zoek de komende tijd zelf mensen waartegen je wilt spelen en maak samen een afspraak voor een starttijd.

Met vriendelijke groet, namens het bestuur van Golfvereniging Golfhorst,

Sjef Claessens, voorzitter wedstrijdcommissie

Met dank aan onze sponsors: