Wedstrijden: weer terug naar het oude normaal!

02.07.2021 > Door de versoepelingen kunnen we onze wedstrijden gelukkig weer op de oude, vertrouwde, manier organiseren. Vanaf dinsdag 6 juli gaan de vaste verenigingswedstrijden van de heren, dames, senioren, zaterdag en Americabaan weer terug naar het vertrouwde normaal. Dat wil zeggen dat we weer met € 2,00 inleg spelen om aan het einde van de wedstrijd prijzen uit kunnen te delen. Denk eraan dat de inleg gepast is.

• De zuil is dan ook weer in gebruik, dus vul direct na de wedstrijd de score in. Via de zuil log je gemakkelijk met je NGF-pas in als je deze voor de scanner houdt. De pas vind je zowel op Golf.nl als op E-golf. Inloggen met je code kan natuurlijk ook nog.
  • Op de Americabaan is het weer toegestaan om shotgun met 36 deelnemers te starten.
  • De horeca is weer volledig geopend.

Blijf je wel aan de basisregels houden.

Strokeplaykampioenschappen

De strokeplaywedstrijd voor de heren is nagenoeg vol. Er zijn nog maar enkele plaatsen. Wil je meedoen, schrijf je dan snel in!

De wedstrijd voor de dames kan echter nog wel wat deelname gebruiken! Ga de uitdaging aan en verwerf de kans op eeuwige roem en een eigen parkeerplaats.

Inschrijven kan nog tot en met zondag 4 juli 18.00 uur.

Zomertoernooi

De inschrijving voor het Zomertoernooi is ook geopend. Doe mee met dit leuke toernooi! Een ronde golf met tussendoor een hapje en een drankje. Vervolgens een heerlijke barbecue op een zonovergoten terras. Een goed gevulde prijsuitreiking, gezellige medegolfers.

Zeg nu zelf, leuker kun je de zondag toch niet besteden?!

Meer info vind je op E-Gof4U. Inschrijven kan tot en met 20 juli.

Met dank aan onze sponsors: