Zomertoernooi 2021: inschrijving gesloten; gezellig toernooi gewenst!

22.07.2021 > Er is een nieuwsbrief verstuurd met daarin de laatste gegevens voor de inschrijving voor het zomertoernooi op zondag 25 juli a.s. Schrijf je nog snel in via E-Golf4U. Het belooft weer een gezellige dag te worden. Het programma ziet er als volgt uit: vanaf 10.30 u ontvangst met koffie en vlaai. Om 11.30 u een korte uitleg van het spel en om 12.00 u starten we als vanouds met een shotgun op de diverse holes. Gedurende de dag krijgen jullie een hapje en een drankje uitgeserveerd op het terras. Ook de prijsuitreiking mag weer, dus we pakken uit!

Na afloop is er voor iedereen een uitgebreide barbecue. Met per persoon 4 x vlees/vis, diverse salades en sausen, stokbrood en kruidenboter. Dit alles voor de mooie prijs van € 21,50. De vereniging sponsort de rest.

Opgeven kan via E-Golf4U tot uiterlijk 20 juli en je inschrijving staat vast als ook het bedrag ad € 21,50 (leden Americabaan: € 51,50)* uiterlijk dinsdag 20 juli a.s. is overgemaakt op rekening van de penningmeester.

Rekeningnummer: NL52 RABO 0123 6599 57 o.v.v. je lidmaatschapscode.

* Leden van de Americabaan betalen zoals gebruikelijk € 30,- voor de greenfee voor de grote baan.

We hopen jullie allemaal te zien op 25 juli!

Namens de wedstrijdleiding, Desirée Adank