Golfhorst doet mee met de Rabobank Clubkas Campagne. Vandaag 23 mei laatste kans om op onze golfclub te stemmen!

23.05.2018 > Golfvereniging Golfhorst heeft de definitieve goedkeuring ontvangen van deelname aan de Clubkas Campagne van Rabobank Horst Venray. Dat houdt in dat leden van de bank per post een unieke code ontvangen waarmee ze kunnen stemmen. Van dinsdag 8 mei tot en met woensdag 23 mei 2018 kunnen zij via een stemsite hun stem uitbrengen op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toedragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht.

Let op! Let op: alleen leden van Rabobank Horst Venray mogen stemmen. Klant zijn bij de Rabobank betekent niet automatisch dat zij ook lid zijn. Het is raadzaam dat u dit aangeeft binnen uw club. Indien klanten twijfelen of ze lid zijn, kunnen zij dit nakijken in Rabobank Internetbankieren onder ‘Uw gegevens’ op de onderste regel. Ook kunnen zij dit bij ons navragen via (077) 38 98 400 of door een mail te sturen naar: particulieren.horstvenray@rabobank.nl Alleen klanten die vóór 15 maart 2018 lid zijn van de bank kunnen meestemmen tijdens de campagne.

Is een klant nog geen lid, dan kan dit worden aangevraagd via onze website www.rabobank.nl/horstvenray onder het kopje ‘Leden’.

Wat kunnen clubleden doen? De verenigingen en stichtingen die deelnemen aan de Rabobank Clubkas Campagne kunnen gebruik maken van promotiemateriaal om de campagne bij hun eigen leden onder de aandacht te brengen. Als clublid kunt u campagne voeren en in de eigen omgeving bij familie, vrienden en kennissen informeren of zij lid zijn van Rabobank Horst Venray en vragen of zij op uw vereniging willen stemmen. Hiervoor zijn promotiemiddelen beschikbaar die op onze speciale Rabobank Clubkas Campagne website: rabo.nl/horstvenray/rcc gedownload kunnen worden.

Meer informatie Op onze website: rabo.nl/horstvenray/rcc vindt u meer informatie over de Rabobank Clubkas Campagne. Ook vindt u hier een overzicht van de meest gestelde vragen inclusief antwoorden. Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen, neem dan contact op met de afdeling Marketing & Communicatie via communicatie.horstvenray@rabobank.nl of (077) 3898 440.

Draag Golfvereniging Golfhorst een warm hart toe en stem op onze golfclub!

Met vriendelijke groet,