Regels tijdens coronatijd voorlopig nog van toepassing!

27.01.2021 > Beste golfliefhebbers, de regels m.b.t. corona zijn voorlopig nog van toepassing. Dat wil zeggen met maximaal 2 personen in een flight. Met name tijdens de wedstrijden komt het helaas regelmatig voor dat iemand stopt na 9 holes, bijvoorbeeld door het slechte weer en dat men dan verdergaat in een flight van 3 personen. Dit kan en mag niet. Uiteindelijk zou dit de aanleiding kunnen zijn dat de baan gesloten wordt.

Doe dit dus vooral niet en loop alleen verder of stop ook. Het zou toch zonde zijn voor alle andere spelers als de baan hierdoor gesloten moet worden.

Als je je als laatste ingeschreven hebt voor een wedstrijd en het aantal deelnemers is oneven, word je alleen ingedeeld in de flight. Als je geluk hebt meldt zich alsnog iemand aan om mee te lopen. Zo niet, dan is helaas het gevolg dat je alleen loopt.

Kun je om een of andere reden niet meedoen aan een wedstrijd waarvoor je hebt ingeschreven, meld je dan tijdig af, misschien staat er iemand anders alleen of kan er nog geschoven worden.

We mogen blij zijn dat we nog kunnen golfen, ook al is het in een flight van 2 personen. Houd je dus aan de afgesproken regels!

Met vriendelijke groet, de wedstrijdcommissie

Met dank aan onze sponsors: