Slottoernooi grote baan op zaterdag 3 november (inschrijving gesloten!)

15.10.2018 > Je zou het niet zeggen als je naar het weer kijkt, maar het golfseizoen loopt op zijn einde. Dus spelen we het jaarlijkse slottoernooi ‘grote baan’ op zaterdag 3 november a.s. Iedereen kan zich hiervoor inschrijven (tot 30 oktober a.s. 18.00 uur!) via E-Golf4U en het inschrijfbedrag is ook nog verlaagd tot € 12,50 om de slotdag wat laagdrempeliger te maken.

Tijdens het slottoernooi nemen we op een gezellige manier afscheid van de zomer (of we starten met het winterseizoen…).

Om 10.00 uur is de ontvangst met koffie en appeltaart, en om 11.00 uur starten we met de wedstrijd. De spelvorm is Texas Scramble. U kunt zich individueel of per team van twee inschrijven.

Er wordt gezorgd voor een baanhapje (saucijzenbroodje) en na binnenkomst ontvangt iedereen één consumptie, twee bitterballen en een zakje friet. Aansluitend volgt de prijsuitreiking.

Om de slotdag wat laagdrempeliger te maken is besloten de prijs van deelname te verlagen!

De prijs wordt nu € 12,50 i.p.v. €  22,00. Inschrijving staat pas vast als je € 12,50 p.p. hebt overgemaakt op de rekening van de vereniging (zie E-Golf4U). Deelnemers die al 22 euro betaald hebben, krijgen het te veel betaalde bedrag op hun rekening teruggestort.

Leden van de Americabaan kunnen zich ook inschrijven en betalen daarbij greenfee aan de balie.

We gaan er een mooie dag van maken en hopen u allemaal te zien op zaterdag 3 november.

Groeten, Desirée Adank en Sjef Claessens