Heren 2 Senioren Vrijdag

Samenstelling team: Lei Holthuijsen (captain), Leo van de Laak, Math Arts, Ton Derikx, Gerard van Ham, Hub Sturme en Pierre Duchateau., .

Vandaag begonnen onze teamgenoten Math Arts, Ton Derix en Hub Sturme als debutant samen met de “oude rotten” Pierre Duchateau, Gerard van Ham en teamcaptain Lei Holthuijsen aan de NGF-competitie. We mochten beginnen op de prachtige baan van de Edese Golfclub op Papendal. Het werd, mede door onze tegenstanders van de Swinkelsche, een gezellige wedstrijd, waarbij we toch nog de nodige puntjes bij elkaar sprokkelden. Het werd helaas een 11-7 nederlaag. Na een overheerlijk diner werd de terugreis begonnen in de wetenschap dat we volgende week zeker niet verliezen, omdat we dan als gastheer fungeren op de Golfhorst. Voor de volledige uitslag kunt je de site www.ngfcompetitie.nl bezoeken en ons team selecteren. We houden jullie gaarne op de hoogte van onze competitie-ervaringen.

Lei Holthuijsen, teamcaptain

Op de foto v.l.n.r. Pierre Duchateau, Math Arts, Ton Derix, Hub Sturme, Gerard van Ham en Lei Holthuijsen. Leo van de Laak ontbreekt op de foto.

Lei Holthuijsen