Welkom

golfhorst-logo

Welkom op de website van Golfvereniging Golfhorst

Onze vereniging is op 15 augustus 2002 opgericht en is aangesloten bij de NGF, de Nederlandse Golf Federatie. Diverse commissies en veel vrijwilligers zijn samen met een enthousiast bestuur actief om het golfen voor jong en oud tot een aangename vrijetijdsbesteding te maken. Wekelijks organiseert de vereniging diverse wedstrijden en door het jaar heen ook een aantal gezelligheidstoernooien.

Als u lid wilt worden van De Golfhorst of bij ons wilt komen spelen, raadpleeg dan de website van Golfbaan de Golfhorst.

Registratielidmaatschap

Heeft u te weinig tijd om heel regelmatig bij ons te komen spelen, maar wilt u wel een actieve handicap behouden, dan nodigen wij u van harte uit om registratielid van Golfvereniging Golfhorst te worden. Als u de verenigingsbijdrage betaalt, slechts € 45,- per jaar, zorgen wij voor uw NGF-pasje en het registreren van uw handicap. U bent dan tegelijkertijd volwaardig lid van onze actieve golfvereniging en u mag meedoen aan onze wedstrijden. Hiervoor dient u natuurlijk nog wel greenfee te betalen. Bent u geïnteresseerd in een dergelijk registratielidmaatschap, stuur dan een e-mail naar secretariaat@golfvereniginggolfhorst.nl

Nieuw op de Golfhorst? Een mentor helpt u graag op weg

U bent lid geworden van onze vereniging en kunt inmiddels een aardig balletje slaan.

Maar hoe nu verder? U kent de baan niet, weet niet hoe u mee kunt doen aan wedstrijden, hoe de golfregels toegepast moeten worden in de praktijk, wie voor wat verantwoordelijk is en ga zo maar door. Het bestuur van Golfvereniging Golfhorst wil dat u zich snel thuis voelt bij onze gezellige en actieve vereniging. Daarom hebben wij een aantal mensen bereid gevonden om u, als u dat wilt, te begeleiden. In dat geval kunt u een e-mail sturen naar leiholthuijsen@gmail.com of telefonisch contact met hem opnemen  06 31690657.

Jeugd

De jeugd is welkom op de Golfhorst. Voor hen is door onze golf pro een speciaal trainings- en wedstrijdprogramma samengesteld.

Vereniging en BV werken nauw samen

Golfbaan de Golfhorst is geen eigendom van de vereniging maar van de Golfhorst BV. Ze wordt beheerd door de gebroeders Swinkels, zij zijn ook de eigenaren van Golfbaan de Swinkelsche in Someren. De vereniging onderhoudt goede contacten met de Golfhorst BV en werkt daar uiteraard ook nauw mee samen.

Hoe ziet onze baan eruit?

De Golfhorst heeft een uitdagende 18-holesbaan, par-70, met prachtige waterpartijen en een aantal aantrekkelijke hoogteverschillen. Daarnaast is er een prachtige 9-holes par-3 baan. Dit is voor de beginnende golfer een mooie baan om kennis te maken met de golfsport en voor de gevorderde speler een uitstekende mogelijkheid om korte slagen en putten te oefenen.

Klik hier voor een plattegrond van onze mooie golfbaan! Of bekijk alvast de scorekaart!